torsdag

titta vad jag hitta




8 kommentarer:

Helena sa...

Oj oj oj...det där är stort!!!

Proforma - Irene sa...

Oj... där var du på rätt plats vid rätt tidpunkt! :) Kul!

Lilla huset på prärien sa...

Åh gudars skymning vilken häftig grej!! Wow o wow, fick du hans autograf??

Jenny

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Coolt!!
VI var på konserten i fredags o våra kompisar måste ha varit på samma ställe som dig. För jag har fått nästan samma bild på mms av dem !!
Jag är såå avundsjuk!!!

jeanette

Anonym sa...

oj oj oj vilka ljuvlingar till pic's! Mina komplimanger!

Agneta från spenaten, mitt på Österlen

Candy sa...

Svar: Tack! Men på min bilddagbok? =O Vad jag vet har jag inte gett ut min bilddagbok till nån mer än en polare, så du kanske råkat kommentera hos fel. =P Jag heter caandylicious på bilddagboken. =P

Maria sa...

Mycket fina bilder! Och wow för Bono!!
Hittade hit från andante...

Sofie sa...

bara för att du är söt goamoaboa :D <3